woensdag 28 december 2022

Kerstvakantieblog ✨ Jaaroverzicht 2022 (2) - Afscheid van een mooie klus

Ik schreef in 2022 mijn laatste sociaal jaarverslag voor Deltion. Tien jaar lang bedacht ik de thema’s, interviewde ik vele collega’s, regelde ik de fotograaf voor bijpassende kiekjes en overlegde ik met vormgevers. Ieder jaar weer met een retestrakke planning in het achterhoofd, die tijdens de kerstvakanties nog wel eens voor hoofdbrekens zorgde. Toch kwam het altijd weer tot een, al zeg ik zelf, fraai eindresultaat. Het meest trots was ik op de interviews. Als ik telkens weer de verhalen van collega’s op papier wist te vangen en de juiste woorden wist te geven aan dat wat zij precies bedoelden, dan was mijn feestje compleet. 

Een prachtige klus, die ik met veel liefde aanging en nu dan ook met enige pijn in het hart overdraag. Maar het sociaal jaarverslag verdient een frisse wind. En voor mij is het tijd voor andere mooie taken binnen Deltion die mijn aandacht verdienen en waar ik misschien wel met nóg meer plezier mee bezig ga. Te beginnen bij een heel ontspannen kerstvakantie, zonder hoofdbrekens.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten