donderdag 23 februari 2017

In de olie

Op naar de Zwolse Halve Marathon 2017 #9




Tijd voor weer een wandeling. Dit keer gaat grote heks gezellig met me mee. We gaan voor zes hele kilometers binnen een uur. Geen gemoedelijk geslenter dus, maar flink aanpoten. Toch zijn we nog prima in staat te kwebbelen en foto’s in de olie te maken. Halverwege worden we ingehaald door Man, die een pittige intervaltraining doet. Zou ik binnenkort ook weer …? Was het maar zover.

Twee dagen later trek ik hoopvol mijn hardloopkleding aan. Ik wandel rustig en braaf naar de fysio en hoop zo ontzéttend van harte dat ik na dit bezoek weer mag starten met hardlopen, zij het minimaal. Maar starten is starten. Als het goed gaat op de loopband, mag ik beginnen met twee minuten op, een minuut af. Een klein begin, maar een zeer welkom begin. De inschrijving voor de Zwolse Halve Marathon is immers aanstaande. Ga ik het redden?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten