zondag 12 maart 2017

Tien mijl van Zwolle-Zuid

Op naar de Zwolse Halve Marathon 2017 #14

Man heeft iets ‘leuks’ bedacht in aanloop naar de Zwolse Halve Marathon: de Tien Mijl van Zwolle-Zuid. Tien mijl. Dat is 16 kilometer en nog wat. Zestien hele kilometers op zaterdag 15 april 2017. Dat is over een maand al! Ik riep nog: "We wonen helemaal niet in Zwolle-Zuid", maar dat hielp niet. Man ziet het als een mooie tussentraining richting de Zwolse Halve Marathon, om te kijken of we op koers liggen. Daar zit wat in. Moet kunnen. Maar toch, ik ben net een beetje hersteld van die kuitblessure en ik vind het nogal een uitdaging. Even een wedstrijdje tussendoor. Ga er maar aan staan. Ik heb vier weken de tijd om van acht naar zestien kilometer terug te komen. Da’s twee kilometer per week erbij. Laat ik vandaag de tien kilometer proberen aan te tikken. Het is prachtig mooi lenteweer, dat helpt vast, al is het alleen maar voor het goede gemoed. Wish me luck.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten